Matta citation 300
- marino carlsson
- Sponsor medlem
- Inlägg: 5030
- Blev medlem: 15 mar 2007, 21:41
- Ort: Lycksele, Sweden
- Kontakt:
Matta citation 300
Är de någon som vet vad de är för delning på en Citation 300? Satt å spekulerade lite i min fantasi..
http://www.retroevent.se
Yamaha SRX440 -79 (Projekt)
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben
Yamaha SRX440 -79 (Projekt)
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben
- marino carlsson
- Sponsor medlem
- Inlägg: 5030
- Blev medlem: 15 mar 2007, 21:41
- Ort: Lycksele, Sweden
- Kontakt:
Tack, bra att veta. Ska se hur de blir med den här maskinen framöver.. Va är de för längd på mattan du har?
Den släcker ett stift i stort sett omedelbart och börjar gå på en, va kan de bero på?
Den släcker ett stift i stort sett omedelbart och börjar gå på en, va kan de bero på?
http://www.retroevent.se
Yamaha SRX440 -79 (Projekt)
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben
Yamaha SRX440 -79 (Projekt)
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben
- marino carlsson
- Sponsor medlem
- Inlägg: 5030
- Blev medlem: 15 mar 2007, 21:41
- Ort: Lycksele, Sweden
- Kontakt:
Tack, de var ett billigt fel...
http://www.retroevent.se
Yamaha SRX440 -79 (Projekt)
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben
Yamaha SRX440 -79 (Projekt)
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben
- marino carlsson
- Sponsor medlem
- Inlägg: 5030
- Blev medlem: 15 mar 2007, 21:41
- Ort: Lycksele, Sweden
- Kontakt:
Kan kanske vara lika bra.. Vet inte varför de alltid ska vara elproblem med skrotax.. Förra TNT´n jag hade var de tändproblem med hela tiden..
http://www.retroevent.se
Yamaha SRX440 -79 (Projekt)
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben
Yamaha SRX440 -79 (Projekt)
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben
Har ni koll på kompresitionen
sullar och släcker ett stift ganska snabbt vid dåligt komp
sullar och släcker ett stift ganska snabbt vid dåligt komp
SRX 440 -79
RUSCH "AMF" dubbelbandare MAG 340 -74
RUSCH R11 Wankel -71
RUSCH R11 Sachs SA280 -70
RUSCH R11 Sachs SA280 -69
RUSCH R1 ILO L297 19hk -68
kohler 440 f/c motor 2st
( LYNX G-type Rave 670 -00)
http://www.stm.nu" onclick="window.open(this.href);return false;
RUSCH "AMF" dubbelbandare MAG 340 -74
RUSCH R11 Wankel -71
RUSCH R11 Sachs SA280 -70
RUSCH R11 Sachs SA280 -69
RUSCH R1 ILO L297 19hk -68
kohler 440 f/c motor 2st
( LYNX G-type Rave 670 -00)
http://www.stm.nu" onclick="window.open(this.href);return false;
det är en matta från en citation ss tror det är 270 elle nåt såntmarino carlsson skrev:Tack, bra att veta. Ska se hur de blir med den här maskinen framöver.. Va är de för längd på mattan du har?
Den släcker ett stift i stort sett omedelbart och börjar gå på en, va kan de bero på?
kort är den i allafall
Ockelbo 600 440 -74
Ockelbo 380 -75
____________________________________________
Yamaha GP 433 F -74 såld
Ockelbo 3oo LG -77 såld
Ockelbo 380 -75
____________________________________________
Yamaha GP 433 F -74 såld
Ockelbo 3oo LG -77 såld
- marino carlsson
- Sponsor medlem
- Inlägg: 5030
- Blev medlem: 15 mar 2007, 21:41
- Ort: Lycksele, Sweden
- Kontakt:
Mattan som sitter på är en 345 från typ en gammal scandic eller tundra. Originalmattan är 289, samma matta som till ET250. Det ja undrade var vilken delning som är samma så om jag skulle få för mig att sätta dit en värre 345 matta och få i lite värre motor så skulle de bli en kul gammal klätterapa.. Den är inte i skick att restaurera eller återställa utan i ombyggt bruksskick så därför lite planer smeds..
Typ om de går att sätta på en matta från någon modernare maskin utan att behöva byta drivhjul? Boggielängden har jag redan och mer fjädring är jag inte ute efter, bara mer grepp..
Typ om de går att sätta på en matta från någon modernare maskin utan att behöva byta drivhjul? Boggielängden har jag redan och mer fjädring är jag inte ute efter, bara mer grepp..
http://www.retroevent.se
Yamaha SRX440 -79 (Projekt)
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben
Yamaha SRX440 -79 (Projekt)
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben
-
- Inlägg: 390
- Blev medlem: 06 jan 2008, 01:51
- Ort: Lycksele
- Kontakt:
Den kan bli en halvdålig klätterapa med för höga kammar.. För liten motor för det (men det är bara min åsikt)marino carlsson skrev:Mattan som sitter på är en 345 från typ en gammal scandic eller tundra. Originalmattan är 289, samma matta som till ET250. Det ja undrade var vilken delning som är samma så om jag skulle få för mig att sätta dit en värre 345 matta och få i lite värre motor så skulle de bli en kul gammal klätterapa.. Den är inte i skick att restaurera eller återställa utan i ombyggt bruksskick så därför lite planer smeds..
Typ om de går att sätta på en matta från någon modernare maskin utan att behöva byta drivhjul? Boggielängden har jag redan och mer fjädring är jag inte ute efter, bara mer grepp..
Att k
Han ska ju vässa...gidz skrev:Den kan bli en halvdålig klätterapa med för höga kammar.. För liten motor för det (men det är bara min åsikt)marino carlsson skrev:Mattan som sitter på är en 345 från typ en gammal scandic eller tundra. Originalmattan är 289, samma matta som till ET250. Det ja undrade var vilken delning som är samma så om jag skulle få för mig att sätta dit en värre 345 matta och få i lite värre motor så skulle de bli en kul gammal klätterapa.. Den är inte i skick att restaurera eller återställa utan i ombyggt bruksskick så därför lite planer smeds..
Typ om de går att sätta på en matta från någon modernare maskin utan att behöva byta drivhjul? Boggielängden har jag redan och mer fjädring är jag inte ute efter, bara mer grepp..
Ski-doo Everest 464 L/C -81
B
B