![:) :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Men som sagt, provsvängen väntar vi på.
om ni tar en våffelmatta från tex en safari och kapar bort mattstyrningarna från clipsen får högre kammar och bättre fäste med 1,97"delningHolländaren skrev:Om du hittar en 18 tums matta som är lättare än den här så säg till
Det finns vad jag vet inga eftermarknadsmattor till dom här så det är originalmattor som gäller om vi ska ha kvar hjulboggin, och en sån har vi ju redan så det vinner vi inte så mycket påOch annars är utbudet inte så stor heller, finns inte speciellt många skotrar med 18 tum bred tunnel. 16,5 tum finns däremot men då är det originalmattor som gäller också (eftermarknads till dom är 15 tum) men då är dom säkert bättre än det vi har nu. Men då är det mattor till glidboggi och ska mattan vara bättre än det vi har nu så blir det nog internaldrift också. Men vi får forska lite i vad det finns för möjligheter..
Är ju inte så att glidboggi är för modern, ett år efter dubbel eaglarna byggdes så kom ju Blizzarderna med glidboggi. Så det är inte att jag känner att vi ska låta bli pga det direkt.
Det var nåt sånt vi var inne på, en matta från sena 80 talet som har 1,97 delning men ändå lite högre kammar.skoterräven skrev:om ni tar en våffelmatta från tex en safari och kapar bort mattstyrningarna från clipsen får högre kammar och bättre fäste med 1,97"delning