Jag har inte varit så aktiv på forumet

Lägg upp bilder eller filmer på fräna skotrar
Användarvisningsbild
FilleGunde
Inlägg: 33
Blev medlem: 12 sep 2014, 10:26
Ort: Palohuornas

Jag har inte varit så aktiv på forumet

Inlägg av FilleGunde » 20 okt 2014, 22:23

Så jag tänkte att jag slänger på några bilder på mina skotar och på min hemgjorda sladd :)
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Skidoo Nordik 300 -89
Skidoo Nordik 300/440 mod -90
Yamaha Exciter 570 -90
SnoTric blå SC20-2 -81 (Snorreblå)
Arctic cat M1 570 -04

Användarvisningsbild
Multiman
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 52
Blev medlem: 25 nov 2010, 08:06
Ort: Timrå

Re: Jag har inte varit så aktiv på forumet

Inlägg av Multiman » 22 nov 2014, 16:59

Vart köpte ni dom där gråsälarna har aldrig sett såna, coolt hopp ni gjorde och slepan ser
riktigt bra ut. :snowmobile:

Användarvisningsbild
FilleGunde
Inlägg: 33
Blev medlem: 12 sep 2014, 10:26
Ort: Palohuornas

Re: Jag har inte varit så aktiv på forumet

Inlägg av FilleGunde » 29 nov 2014, 00:50

Multiman skrev:Vart köpte ni dom där gråsälarna har aldrig sett såna, coolt hopp ni gjorde och slepan ser
riktigt bra ut. :snowmobile:
Det är enligt min åsyn en ganska så ovanlig maskin, man ser dom verkligen inte ofta! Det är två st Ski doo Nordik 300, båda 89or, dom tillverkades bara ett fåtal år, har för mig att dom bara finns från 89-91. Ena nordiken har min far köpt för ca. 12 år sedan och den andra hittade jag och min bror på en gård i byn. Den stod bara och ruttnade bort, men vi räddade den! ;) Ägaren blev bara glad att brorsan velade ha den så han fick den gratis ;) De här skotrarna är nog en av de roligaste jag kört om jag ska vara ärlig, och slepern är grym! Dom är grymma lössnö maskiner! Dom tar en precis vart man vill :) Håller nu på att renovera upp slepern med delar från den andra så att den ska bli så fräsch som möjligt för att vi ska skrota den gamla. Håller även på att bygga en ny pipa åt slepern, det finns en tråd på projekt sidan där jag har lagt upp lite bilder och en film på när jag håller på med pipan. Är dock inte ens i närheten av klar med den men det tar sig ;) Jag ska även lägga upp bilder på slepern när vi håller på att fixa upp den :) Men om du får chansen att köpa en Nordik så ta den! Du kommer verkligen inte att bli missnöjd! :thumbright:
Skidoo Nordik 300 -89
Skidoo Nordik 300/440 mod -90
Yamaha Exciter 570 -90
SnoTric blå SC20-2 -81 (Snorreblå)
Arctic cat M1 570 -04

Skriv svar