Jag har handlat en,,,,,

Bilder och information om din egen skoter
Kronjocke
Inlägg: 911
Blev medlem: 23 jan 2007, 22:55
Ort: I Shtaaan nagerst.

Jag har handlat en,,,,,

Inlägg av Kronjocke » 09 nov 2008, 14:19

NEJ. Inte en, utan 4 (fyra) gammskotra den senaste tiden,, :wink: Bilder kommer när inköpsrundan är avslutad,,,,

anders
Inlägg: 126
Blev medlem: 31 maj 2007, 20:31
Ort: umeå

Inlägg av anders » 09 nov 2008, 15:11

ojj är den nya trenden att vara hemlig...... :)

Användarvisningsbild
ElanDude
Inlägg: 281
Blev medlem: 17 feb 2008, 23:30
Ort: Rusksele

Inlägg av ElanDude » 09 nov 2008, 16:41

kom igen nu jocke :D va ha du skaffat för pärlor fram med bilder omg!
du pipor som passar på el tiger 4000-5000 har du sånna liggenes? :)
Go Cat Go-El Tigré -76
http://elan.kalltrim.org/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kronjocke
Inlägg: 911
Blev medlem: 23 jan 2007, 22:55
Ort: I Shtaaan nagerst.

Inlägg av Kronjocke » 09 nov 2008, 16:51

Men, vet ni hur jobbigt det ät att ladda upp bilder, och sen sitta och förminska dom. Och sen göra ett reportage,,, :) Det kommer bilder på alla fyra skotrarna, så fort jag fotat slut på minnet i kameran,,,det ät "bara" kvar 250 bilder typ,,,, :wink:

Användarvisningsbild
ElanDude
Inlägg: 281
Blev medlem: 17 feb 2008, 23:30
Ort: Rusksele

Inlägg av ElanDude » 09 nov 2008, 17:18

Kronjocke skrev:Men, vet ni hur jobbigt det ät att ladda upp bilder, och sen sitta och förminska dom. Och sen göra ett reportage,,, :) Det kommer bilder på alla fyra skotrarna, så fort jag fotat slut på minnet i kameran,,,det ät "bara" kvar 250 bilder typ,,,, :wink:
på tal om kamera, den få man juh anledning av att använda när man ska till Thailand i veckan, måste juh knäppa kort på gunnar när han e på lyset! :D
Go Cat Go-El Tigré -76
http://elan.kalltrim.org/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kronjocke
Inlägg: 911
Blev medlem: 23 jan 2007, 22:55
Ort: I Shtaaan nagerst.

Inlägg av Kronjocke » 09 nov 2008, 18:42

ElanDude skrev:
Kronjocke skrev:Men, vet ni hur jobbigt det ät att ladda upp bilder, och sen sitta och förminska dom. Och sen göra ett reportage,,, :) Det kommer bilder på alla fyra skotrarna, så fort jag fotat slut på minnet i kameran,,,det ät "bara" kvar 250 bilder typ,,,, :wink:
på tal om kamera, den få man juh anledning av att använda när man ska till Thailand i veckan, måste juh knäppa kort på gunnar när han e på lyset! :D
Petrus, petrus inte behöver du åka till Thailand för att fota Crazy G. Ta en bild på jobbet bara,,, :wink:

Användarvisningsbild
ElanDude
Inlägg: 281
Blev medlem: 17 feb 2008, 23:30
Ort: Rusksele

Inlägg av ElanDude » 09 nov 2008, 19:51

Kronjocke skrev:
ElanDude skrev:
Kronjocke skrev:Men, vet ni hur jobbigt det ät att ladda upp bilder, och sen sitta och förminska dom. Och sen göra ett reportage,,, :) Det kommer bilder på alla fyra skotrarna, så fort jag fotat slut på minnet i kameran,,,det ät "bara" kvar 250 bilder typ,,,, :wink:
på tal om kamera, den få man juh anledning av att använda när man ska till Thailand i veckan, måste juh knäppa kort på gunnar när han e på lyset! :D
Petrus, petrus inte behöver du åka till Thailand för att fota Crazy G. Ta en bild på jobbet bara,,, :wink:
hade tänkt och göra det senast men det bruka juh jämt va strängt förbjudet och ta med sig kamera innom grindarna! :D nä på måndag morgon går planet från lycksele till arlanda sen vidare till bankock åsså buss sista biten! :) jag ska tycka synd om alla ni andra som e kvar hemma i kallvere!
Go Cat Go-El Tigré -76
http://elan.kalltrim.org/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kronjocke
Inlägg: 911
Blev medlem: 23 jan 2007, 22:55
Ort: I Shtaaan nagerst.

Inlägg av Kronjocke » 09 nov 2008, 20:55

Jasså Petrus du har ingen Idol bild på MR G, Dubbel G, GG, Crazy G eller Galne Gunnar,,, :lol: Men det har jag,,, :lol: Eftersom alla nu undrar vad slags Kulturpersonlighet Elan Dude nämner,,,så låt mig presentera,,,Mr mao.(Det är hans Thailändska smeknamn) Bild

Kronjocke
Inlägg: 911
Blev medlem: 23 jan 2007, 22:55
Ort: I Shtaaan nagerst.

Inlägg av Kronjocke » 09 nov 2008, 20:58

Ps. Kortet på GG är 10år gammalt, och gör DG inte riktigt rättvist,,,

Användarvisningsbild
ElanDude
Inlägg: 281
Blev medlem: 17 feb 2008, 23:30
Ort: Rusksele

Inlägg av ElanDude » 09 nov 2008, 22:19

Kronjocke skrev:Ps. Kortet på GG är 10år gammalt, och gör DG inte riktigt rättvist,,,
haha!! det e riktigt!! :D :D
Go Cat Go-El Tigré -76
http://elan.kalltrim.org/" onclick="window.open(this.href);return false;

Skriv svar