Sno-tric sc 3s

Bilder och information om din egen skoter
Användarvisningsbild
Johannes_w
Inlägg: 3
Blev medlem: 23 mar 2012, 19:41
Ort: Boden

Sno-tric sc 3s

Inlägg av Johannes_w » 23 mar 2012, 20:09

Hej. Under sista veckorna har jag tillslut dragit fram "Snotra'n" ! Så Nu är den Rullande igen.

Har haft diverse olika Stunder då vi inte vart det minsta överens! Och då min skoter-kunskap/mek-erfarenhet inte är den största här i världen så för man göra så gott man kan och jag kan säga att dom inoativa lösningarna kanske inte är dom bästa. Så vänner gråt inte...haha.

Men just denna värstingmaskin känns som ett bra objek och börja med!

Bild

Så mer bilder kommer antar jag på lite funderingar och lösningar på mina temporära "påhitt"

Men men...Skam den som ger sig.

Användarvisningsbild
Johannes_w
Inlägg: 3
Blev medlem: 23 mar 2012, 19:41
Ort: Boden

Re: Sno-tric sc 3s

Inlägg av Johannes_w » 24 mar 2012, 10:32

Hittade instruktionsboken idag när jag städade kontoret :)

Bild

"SNO-TRIC är en Bandgående skoter, som är avsedd för att användas o obanad snöteräng. Genom sin låga vikt utövar skotern även med två personer lägre tryck mot snön än en skidåkare"


underbart :D

Mera bilder:
Bild

Då drivaxeln gick av när jag var ute och körde ute i storskogen, Fick jag lösa det på mitt egna sätt.
sen hur länge det åller är ju en femma!? här syns öven dom briljanta svetskunskaper jag bestitter då jag kröp under och svetsade på plats med mattan på inne i bandtunneln.

Ja, ni får gärna skratta åt/med mig, det bjuder jag glädjeligen på.
Men den går... :P haha

Bild

skulle vara tacksam om det är någon som kan hjälpa mig med ur jag ska göra för att sota ur den då när jag plockade bort ljuddämparen att den innehåller en hel del skit!

Och om jag förstår rätt påverkar det "orken" på den gammle trotjänaren.

Ska ta och fixa nå bilder under helgen.

Användarvisningsbild
Laser
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 2066
Blev medlem: 21 okt 2008, 07:38
Ort: Sikåsflon

Re: Sno-tric sc 3s

Inlägg av Laser » 24 mar 2012, 21:37

Alla sätt är bra utom dom dåliga!! :thumbright:
Tillhör brödraskapet Laser 440+
Snart utan fast telefon
Underdogs Racing Fan Club

Snart kom Telia å rullar upp telefonledningen och kvar blir väl bara dike som den låg i

Skriv svar