Län i köp och sälj?

Information från RSF
Joakim89
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 744
Blev medlem: 27 nov 2010, 13:24
Ort: Skogen

Län i köp och sälj?

Inlägg av Joakim89 » 26 mar 2013, 12:03

Skulle de inte vara mkt lättare om alla skrev vilket län dom säljer nått i?
i rubriken alltså så man slipper klicka på 50annonser innan man hittar nått i Norrbotten tex?

Användarvisningsbild
RetroR
RETRO POLICE CREW
RETRO POLICE CREW
Inlägg: 1945
Blev medlem: 04 feb 2007, 18:22
Ort: Umeå

Re: Län i köp och sälj?

Inlägg av RetroR » 26 mar 2013, 12:33

Kan däremot tycka att alla borde ha skrivit i en vettig ort i sin profil.
Mig spelar det inte så stor roll var i landet annonsen finns....bara det är vettiga grejer så är det bara handla! :thumbright:
----------==Team SnoPro Sweden==---------
.......................-= Yamaha =-........................
.............SR433 SRX440 SRX500 VMX540.............
.......................-= Ski-Doo =-........................
.........................TNT340RV..........................
.......................-= Kawasaki =-......................
....................Invader LTD440 4/6...................

Användarvisningsbild
Holländaren
RETRO POLICE CREW
RETRO POLICE CREW
Inlägg: 3382
Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
Ort: Harads världsmetropol
Kontakt:

Re: Län i köp och sälj?

Inlägg av Holländaren » 26 mar 2013, 12:51

Visst hade det varit bra men med tanke på hur svårt det verkar vara att ens hitta rätt kategori för att lägga upp sin annons så tror jag inte det kommer funka att tvinga på det.
Dom flesta skriver iaf tydligt vad det är för grejer i annonsen så man kan ju filtera bort 95% av alla annonser direkt och då är det inte sååå jobbig att gå igenom dom som man är intresserad av. Sen tycker jag också som Richard säger att det spelar egentligen ingen större roll vars grejerna finns, bara man hittar det man söker. Frakten går alltid att lösa.
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½

Joakim89
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 744
Blev medlem: 27 nov 2010, 13:24
Ort: Skogen

Re: Län i köp och sälj?

Inlägg av Joakim89 » 26 mar 2013, 14:41

Holländaren skrev:Visst hade det varit bra men med tanke på hur svårt det verkar vara att ens hitta rätt kategori för att lägga upp sin annons så tror jag inte det kommer funka att tvinga på det.
Dom flesta skriver iaf tydligt vad det är för grejer i annonsen så man kan ju filtera bort 95% av alla annonser direkt och då är det inte sååå jobbig att gå igenom dom som man är intresserad av. Sen tycker jag också som Richard säger att det spelar egentligen ingen större roll vars grejerna finns, bara man hittar det man söker. Frakten går alltid att lösa.


Men ska man ha en hel skoter så är de lite jobbigt och hämta från andra änden av Sverige.

Användarvisningsbild
spider66
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 1387
Blev medlem: 19 mar 2009, 21:27
Ort: Malmberget

Re: Län i köp och sälj?

Inlägg av spider66 » 26 mar 2013, 15:12

Joakim89 skrev:
Holländaren skrev:Visst hade det varit bra men med tanke på hur svårt det verkar vara att ens hitta rätt kategori för att lägga upp sin annons så tror jag inte det kommer funka att tvinga på det.
Dom flesta skriver iaf tydligt vad det är för grejer i annonsen så man kan ju filtera bort 95% av alla annonser direkt och då är det inte sååå jobbig att gå igenom dom som man är intresserad av. Sen tycker jag också som Richard säger att det spelar egentligen ingen större roll vars grejerna finns, bara man hittar det man söker. Frakten går alltid att lösa.


Men ska man ha en hel skoter så är de lite jobbigt och hämta från andra änden av Sverige.
Det är bara att skicka med bussgods.Billigt och bra :thumbright:
Har tagit 2 skotrar med dom
SR 433C -73
SR 643B -73
SRX 440 -78 8H1
SRX 440 -80
Polaris PRO 440XR -04
Lynx Grand Tourer 600 -09
SRX 120 -15
Hole in the Hood member

Joakim89
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 744
Blev medlem: 27 nov 2010, 13:24
Ort: Skogen

Re: Län i köp och sälj?

Inlägg av Joakim89 » 26 mar 2013, 16:01

spider66 skrev:
Joakim89 skrev:
Holländaren skrev:Visst hade det varit bra men med tanke på hur svårt det verkar vara att ens hitta rätt kategori för att lägga upp sin annons så tror jag inte det kommer funka att tvinga på det.
Dom flesta skriver iaf tydligt vad det är för grejer i annonsen så man kan ju filtera bort 95% av alla annonser direkt och då är det inte sååå jobbig att gå igenom dom som man är intresserad av. Sen tycker jag också som Richard säger att det spelar egentligen ingen större roll vars grejerna finns, bara man hittar det man söker. Frakten går alltid att lösa.


Men ska man ha en hel skoter så är de lite jobbigt och hämta från andra änden av Sverige.
Det är bara att skicka med bussgods.Billigt och bra :thumbright:
Har tagit 2 skotrar med dom

2500kr skulle dom ha senast jag fråga

Skriv svar