Hej jag har ett förslag till en forum del

Hjälp till att bygga forum
Användarvisningsbild
440kohler
Inlägg: 166
Blev medlem: 28 dec 2009, 17:52
Ort: ljusdal

Hej jag har ett förslag till en forum del

Inlägg av 440kohler » 22 jan 2010, 21:47

Hej jag har ett förslag till en forum del. Nämligen en forum del som heter skänkes eller Återvinn eller nåt liknande . Där man kan skänka
eller återvinna sina saker och det är inte tillåtet att ta betalt för sakerna. sakerna skall vara skoterrelaterat ! typ delar

litteratur, instruktions böcker dekaler eller vad det nu kan vara...... det ända man får ta ev betaling för är frakt eller liknade



det ska så vad det är vart den finns mm..

jag fick iden av .Flashbacks forum del "Recycle Your Stuff" är en avdelning på Flashback där du ger bort saker helt gratis""". https://www.flashback.info/forumdisplay.php?f=174" onclick="window.open(this.href);return false; """" Återvinn och ge bort dina saker. Inga pengar är tillåtna!!!" är den tråden"

fast jag tänkte att den skulle vara anpassad till detta skoter forum !! eller är detta en dålig ide ??
"Det är inte farten som dödar, det är smällen...."
Vi tar det på engelska:
"Its not the fart that kills, its the smell...."

Skoter
ockelbo 600 80a rotax 503
1970 JOHNSON SKEE-HORSE WIDE-TRAC BOXER motor
------------------------
andra skotrar jag haft
Rajd r60 1978 2cyl med 440kohler
--------------------------------------
Facebook gruppen veteranskotrar http://www.facebook.com/group.php?v=app ... 8471874352" onclick="window.open(this.href);return false;

Användarvisningsbild
Laser
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 2066
Blev medlem: 21 okt 2008, 07:38
Ort: Sikåsflon

Re: Hej jag har ett förslag till en forum del

Inlägg av Laser » 22 jan 2010, 22:27

idén är jättebra, fast företeelsen har redan använts, skriv "skänkes i "köposälj" eller "rådorön".
Detta var mina tankar, låt oss nu se vad övriga kamrater tycker :D
Tillhör brödraskapet Laser 440+
Snart utan fast telefon
Underdogs Racing Fan Club

Snart kom Telia å rullar upp telefonledningen och kvar blir väl bara dike som den låg i

Användarvisningsbild
Lindh
Inlägg: 580
Blev medlem: 30 mar 2008, 20:06
Ort: Skellefte
Kontakt:

Re: Hej jag har ett förslag till en forum del

Inlägg av Lindh » 22 jan 2010, 22:35

Jag tycker som Laser, går ju bra att skänka i Köp och sälj-delen.
Dock tror jag att om det finns en hel sån kategori så kanske det är troligare att man tänker: Äh, jag lägger de i "recycle my stuff" så blir jag av med det direkt... Det är ju en ganska populär forumdel på Flashback. Men det känns som man bryr sig mer om att det kommer till rätt person som verkligen behöver det när det gäller veteranskotergrejer kanske.

Mina tankar...

Skriv svar