Har skifta motor i en EX 77 från 340 77 mod. till EX 440 80 mod. Skiftat CDI også selvfølglig. Motoren starter og går fin fint, problemet er at lysene ikke får strøm, motoren stopper på killswitchen, men ikke på tenningsnøkklen eller nødsnora.
Noen med en løsning?
EX 80 CDI VS EX 77 CDI
EX 80 CDI VS EX 77 CDI
Skotre:
- Ski Doo Olympic 335 70 mod
Ski Doo Scandic 73 mod
Ski Doo Everest 500 80 mod
Ski Doo Elan SS 79 mod
Little Skipper 71 mod
Re: EX 80 CDI VS EX 77 CDI
Gå in på http://vintagesnow.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Yamaha/ Service manuals/ 1980 EX 440.
Kolla igenom elschemat så att det är kopplat rätt.
/micke
Yamaha/ Service manuals/ 1980 EX 440.
Kolla igenom elschemat så att det är kopplat rätt.
/micke
STX -77 F/A Race
STX 440 -77 Orginal
EX 440 -79
ET 340 -80
STX 440 -77 Orginal
EX 440 -79
ET 340 -80
Re: EX 80 CDI VS EX 77 CDI
skal kolla elkoblingene!
Men er det ikke en endring i CDI boksen mellan 77 og 80 mod som gjør at lysa skal være på så lenge motoren er igang på 80 CDIèn, mens på 77àn måste man slå på lysa med tenningsnycklen? Har to ledninger från tenningslåsen som jag inte har non plass at kobla på!! Skal legga opp bild når jag kommer hem.
Endring: bild kommer nu!
to ledninger som inte er kobblat til, (finner ei noget at koble dom til) Robert
Men er det ikke en endring i CDI boksen mellan 77 og 80 mod som gjør at lysa skal være på så lenge motoren er igang på 80 CDIèn, mens på 77àn måste man slå på lysa med tenningsnycklen? Har to ledninger från tenningslåsen som jag inte har non plass at kobla på!! Skal legga opp bild når jag kommer hem.
Endring: bild kommer nu!
to ledninger som inte er kobblat til, (finner ei noget at koble dom til) Robert
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Skotre:
- Ski Doo Olympic 335 70 mod
Ski Doo Scandic 73 mod
Ski Doo Everest 500 80 mod
Ski Doo Elan SS 79 mod
Little Skipper 71 mod