hallå där ute
äre någon som vet var man kan få tag i fjädrar till powerblock?
även var man kan hitta information om vad hur starka fjärdarna är, om ni fattar vad jag menar. vilken färg man ska ha
powerblock
powerblock
sno-tric ska de va!!
sno-tric 440
yamaha ss 440
yamaha et 250
sno-tric 440
yamaha ss 440
yamaha et 250
- Gunnar
- RETRO POLICE CREW
- Inlägg: 3529
- Blev medlem: 13 jan 2007, 11:36
- Ort: Lule såklart, norr om lövånger
- Kontakt:
Re: powerblock
om du ska hållapå och räjsa så byt ut skiten till en bättre. P85an är prisvärd..
ET250 turbo
Vmax4 turbo
EX500F/A Dragrace
Snö: 6.07sek/128 @150m
Gräs: 6.58sek/124@152m
Snö: 8.01sek/132@201m
Bästa 60fot: 1.74
- Holländaren
- RETRO POLICE CREW
- Inlägg: 3382
- Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
- Ort: Harads världsmetropol
- Kontakt:
Re: powerblock
Powerblock fungerar skitbra om man inte har några 100 hästar om jag får säga vad jag tycker.
Kör med en i Olympicen och fattar inte varför man ska krångla till det i onödan med 102/108/P85 osv, när det finns grejer som faktiskt fungerar tillräcklig bra utan att behöva lägga ner flera 1000 på vikter innan man ens kommer i närheten av en bra variatorbestyckning.
Inte för att jag har provat, men jag tycker det funkar nog bra som det är, och ser inte fram till den dagen jag måste köra med nåt annat pga för mycket motor.
Iaf för att återgå till frågan Rinab har fjädrar.
Kör med en i Olympicen och fattar inte varför man ska krångla till det i onödan med 102/108/P85 osv, när det finns grejer som faktiskt fungerar tillräcklig bra utan att behöva lägga ner flera 1000 på vikter innan man ens kommer i närheten av en bra variatorbestyckning.
Inte för att jag har provat, men jag tycker det funkar nog bra som det är, och ser inte fram till den dagen jag måste köra med nåt annat pga för mycket motor.
Iaf för att återgå till frågan Rinab har fjädrar.
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½
Re: powerblock
okej tack
jag var faktist inte så sugen på att lägga ner så mycket pengar så det får bli en ny fjäder bara. som 18 åring har man ju inte så mycket pengar över
tror ändå inte att jag skulle rymma någon bra variator under huven ändå. det är nog tait med powerblockaren. vi snackar millimeter nu
ja förstår inte riktigt systemet som rinab har? ju högre siffra dästå styvare fjäder eller? hur vet man vad man har?
som ni märker är det nog lika bra att fortsätta med en så enkel variator som möjligt
jag var faktist inte så sugen på att lägga ner så mycket pengar så det får bli en ny fjäder bara. som 18 åring har man ju inte så mycket pengar över
tror ändå inte att jag skulle rymma någon bra variator under huven ändå. det är nog tait med powerblockaren. vi snackar millimeter nu
ja förstår inte riktigt systemet som rinab har? ju högre siffra dästå styvare fjäder eller? hur vet man vad man har?
som ni märker är det nog lika bra att fortsätta med en så enkel variator som möjligt
sno-tric ska de va!!
sno-tric 440
yamaha ss 440
yamaha et 250
sno-tric 440
yamaha ss 440
yamaha et 250