Blizzard SS 277

Bilder och information om ditt skoterprojekt
Användarvisningsbild
Holländaren
RETRO POLICE CREW
RETRO POLICE CREW
Inlägg: 3382
Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
Ort: Harads världsmetropol
Kontakt:

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av Holländaren » 27 feb 2012, 19:01

Idag blev det lite test och tune igen.. Och det är nog bara konstatera att det måste vara nåt fel på tändsystemet nånstans.

Den beter sig precis som att man har varvstopp vid 8500-9000. Den går fin under dom varven annars men det hjälper ju inte så mycket ;) Jag har testat 2 boxar, flera stift, och tändinställning har jag haft på allt mellan 13-18 grader vid 9000. Och den har betett sig precis likadan hela tiden.
Jag vill tycka att det måste vara nåt fel antingen på en av laddspolarna (överslag vid höga varv) eller tändspolen. Jag ska byta tändspolen först för den är ju lite lättare att komma åt, funkar nu inte det är det väl bara byta tändplatta och se om det hjälper då..
Har inte helt räknat bort att det kan vara dålig jord mellan tändplattan och motorn pga fjäderkonstruktionen, det låter lite långsökt men man vet aldrig. Så blir det nu att byta laddspolen så ska jag sätta en jordkabel mellan plattan och motorn i samma veva.
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½

Användarvisningsbild
marino carlsson
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 5030
Blev medlem: 15 mar 2007, 21:41
Ort: Lycksele, Sweden
Kontakt:

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av marino carlsson » 27 feb 2012, 21:23

Du råkar inte sitta på någon tändning från någon 90-tals L/C snurra? Har en komplett men lindningen har farit på spolarna pga att någon stampat hål med en skruvmejsel. Borde ju vara lite mer stabil också för dessa varvtal.
http://www.retroevent.se

Yamaha SRX440 -79 (Projekt)
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben

Användarvisningsbild
Holländaren
RETRO POLICE CREW
RETRO POLICE CREW
Inlägg: 3382
Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
Ort: Harads världsmetropol
Kontakt:

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av Holländaren » 28 feb 2012, 00:46

Nej det råkar jag inte :) Men nog ska ju dom här grejerna fungera tycker man..
Har nu iaf lånat en extra tändplatta och några spolar. Spolarna var några Arctic spolar (TC 900 för å vara exakt) i brist på annat men tydligen så ska det fungera. Annars har jag en 2-cyl ND spole också men då har man som en tändkabel för mycket.
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½

Användarvisningsbild
Holländaren
RETRO POLICE CREW
RETRO POLICE CREW
Inlägg: 3382
Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
Ort: Harads världsmetropol
Kontakt:

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av Holländaren » 28 feb 2012, 21:31

Nu har jag hittat problemet!

Jag började idag med att byta tändspolen och iom det även tändkabeln och hatten.. Ingen skillnad.
Sen bytte jag hela tändplattan, ingen skillnad där heller.
Nu började det ta slut idéer men jag tänkte jag kan ju testa och byta svänghjul också när jag ändå håller på.
Men det gjorde då ingen skillnad heller....
Då hade man bytt precis allt i tändningsväg så det gick nästan att utesluta tändningen.
Hur mycket man än ändrade så började den misstända vid ca 8500 varv.

Nu var det slut idéer på riktigt så jag tvättade av 775an istället medans jag funderade på saken. Och då kom jag på att jag bytte ju gasare i samma veva som jag byggde om till justerbar tändning.
Jag satte tillbaks den gamla förgasaren och gasade till lite snabbt. Den varvade långt över vad varvräknaren visar utan en enda misständning! :shock:

Så nu är felet hittat. Nu är ju då frågan, hur i h-vete kan en förgasare orsaka det här beteende? Vad är det för fel?
Den går en aning snål men inte på tok för snål, jag kör med 400 huvudmunstycke nu och 430 var då för fet för då blöddrade den bara. Gissar på att 410 borde ha varit perfekt, gasaren är kanske nån tiondel större än den gamla och på den körde jag med 400. Stiftet är torr och en aning ljusare än vad man brukar sikta på, inte grå eller vit. Den visar inte några andra tecken på att den går för snål heller, inga baksmällar eller nåt.
Jag är alldeles förvirrad och väldigt nyfiken vad problemet är, men tills vidare ska jag försöka få den gamla gasaren att sluta spruta soppa, för det känndes då som ett lättare problem att lösa just nu.

Här har ni en filmbit från gårdagens testkörning där det hörs bra hur den beter sig.
Fel tändinställning och fel variatorbestyckning men misständningsbeteendet ändrades inte oavsett vad jag gjorde sen.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZdzGhA5zoZc[/youtube]

Idéer mottages tacksamt :)
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½

Användarvisningsbild
Holländaren
RETRO POLICE CREW
RETRO POLICE CREW
Inlägg: 3382
Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
Ort: Harads världsmetropol
Kontakt:

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av Holländaren » 29 feb 2012, 21:29

Idag så fortsatt felsökningen med "gamla" gasaren. Soppanivån var lite hög så jag sänkte nivån en hel del för att utesluta att den sprutade soppa pga det. Nivån var precis lika hög efter att ha haft igång motorn och spruta gjorde den också. Då var det inte det då...
Mao så måste det vara nålventilen. Tog upp den igen och jag såg ju inga fel på den men uppenbarligen håller den då inte tätt. Jag beställde en 1,5a med viton spets på ebay igår men den lär nog inte komma förens till nästa veckan, hade väl inte tänkt vänta så länge med provkörningen. Det blev en sväng till Vuollerim för att se om det fanns nån på lager på en av skoterfirmorna där. Den ena hade inte modellen med o-ring och den andra var stängd :evil: Bara vända om och hitta på nåt annat då.
Jag plockade isär den nya gasaren som har en helt annan konstruktion på nålventil för att se om det gick att göra nåt med dom grejerna. I den sitter det faktiskt en nål med viton spets men nålen var för kort. Själva ventilen som är i plast passade inte heller men jag såg möjligheter ;) Så det var bara fram med avbitartången och filen för att göra den passande. Det blev den bonnigaste kontruktionen sen länge, men jag fick dit den! Och dom goda nyheterna är att nu hade soppanivån faktiskt gått ner så den håller tätt också :thumbright:
Provkörde lite och den fuktade lite från ena avluftningsanslutningen men det spröt iaf inte. Satte en slang på den och så var det bra med det.
Sen var det då att testa full gas.. Och den bara tvärdog vid 8000 och gnistan kom inte tillbaks förens den hade gått ner i varv reält. Efter lite svärande och felsökning så bestämde jag mig för att öppna gasaren igen och se om jag hittade nåt fel. När jag ställde gasaren på bänken så såg jag att huvudmunstycket låg kvar där sen jag hade isär den en kvart tidigare :lol:
Dit med munstycket, testa igen och nu varvar den igen, fortfarende utan att spruta :thumbright:

Ett problem kvarstår och det är att den är nåt enormt slö att ta sig över 6000 efter man har varvat, och jag vet inte riktig än vad det beror på. Man får som leka med gasen och choka verkar hjälpa också så jag tror den måste få för lite just där. Soppanivån hamnade kanske lite för lågt så jag ska testa höja det lite grann igen imorgon och se om det hjälper. Gör det inte det så lär det nog kanske vara min nålventilslösning som inte riktig fungerar som det är tänkt, kanske hakar upp sig eller nåt.
Men vi ser väl, jag var då less för idag så jag fortsätter imorgon.
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½

Användarvisningsbild
marino carlsson
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 5030
Blev medlem: 15 mar 2007, 21:41
Ort: Lycksele, Sweden
Kontakt:

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av marino carlsson » 29 feb 2012, 21:50

Låter som du närmar dig en lösning iaf och det låter skönt.. Du han aldrig provköra den något på full gas å känna draget?
http://www.retroevent.se

Yamaha SRX440 -79 (Projekt)
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben

Användarvisningsbild
Holländaren
RETRO POLICE CREW
RETRO POLICE CREW
Inlägg: 3382
Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
Ort: Harads världsmetropol
Kontakt:

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av Holländaren » 29 feb 2012, 21:55

Nej allt det här är bara utan rem i garaget, det är ju ingen idé att ens sätta sig på skotern så länge den inte ens vill vara med utan belastning :) Men det ser ju faktiskt ut som att lösningen börjar närma sig.

Hittade även förhoppningsvis rätt vikter till Cometen igår, så det var också en grej mindre att vara orolig för. Dom är på väg från staterna nu :) Samma vikter som Lars kör med (Polaris 03) men jag kanske får ha en lite styvare fjäder eftersom jag ska varva mer.
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½

Användarvisningsbild
Holländaren
RETRO POLICE CREW
RETRO POLICE CREW
Inlägg: 3382
Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
Ort: Harads världsmetropol
Kontakt:

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av Holländaren » 01 mar 2012, 22:11

Idag så tänkte jag börja med att köra med rem och se om det blir nån skillnad. Rycker i snöret 2 ggr sen hade jag ett löst snöre i handen. Det hade släppt inne i magnapullen. Jaja bara reparera, bättre att det händer i garaget än på tävling. En stund senare satt allt ihop igen, drog i snöret och RRRRSHSHSHSH. Fjädern i magnapullen släppte.... Suck! Upp med skiten igen, böjde till fjädern och satte ihop den igen. Drog i snöret och ljudet från förra startförsöket upprepades.

Då fick det räcka. Jag har stört mig nåt enormt på den här jävla rackelmagnapullen ända sen jag började hålla på med den här motorn. Den går sönder mest hela tiden, speciellt när man pga dålig åtkomst inte kan använda alla bultar som håller den. Fattar inte hur dom tänkte när dom gjorde ett magnapullhus i plast!

Försvinn! Bort med skiten.
Bild

Sen blev det att MacGyvra lite och resultatet var det här:
Kapat 377 fläkthus som hus. Medbringaren har jag ingen aning vad den är ifrån men nån äldre Rotax 2 cyl iaf. Fick spaca ut den en bit för att få magnapullen att greppa.
Bild

Och så det färdiga resultatet. Funkar skitbra med gammal hederlig magnapull med stålklackar :thumbright:
Bild
Bild


3 timmar senare än planerat så kunde jag starta igen.. Och den gick fortfarende konstig. Plockade av gasaren för att höja soppanivån lite och passade på att fota nålventilslösningen.
Sätet
Bild
Nål och arm
Bild
Allt på plats, en alubricka för att få ut nålventilen en bit så att nålen räcker till.
Bild

Den verkar faktiskt fungera, och det trodde jag då inte på när jag höll på bygga om den, men man började som bli rätt desperat så jag var tvungen å testa :)

Efter att ha höjt nivån lite så gick den mycket bättre men nu blöddrade den lite grann om man låg på 6000 och gasade till. Men såhär bra har den inte fungerat på länge så det såg positiv ut. Jag sänkte nålen ett snäpp och testade igen... Och nu verkar den gå ungefär som han ska :thumbright:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-uuEN8TwQU8[/youtube]
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½

Användarvisningsbild
marino carlsson
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 5030
Blev medlem: 15 mar 2007, 21:41
Ort: Lycksele, Sweden
Kontakt:

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av marino carlsson » 02 mar 2012, 03:18

HAHA.. Du det lät inte som det varva lite ur den där pjäsen.. Hoppas nu för böveln att den kan få hålla hela vägen till Lycksele på släpvagnen. Hela vägen ut på startrakan. Hela vägen runt ett varv så vi får höra den yla rakan ut. Sen för din skull hoppas jag den håller hela tävlingen och att du vinner men för mig räcker det som sagt att höra å se den yla en raka ;)
http://www.retroevent.se

Yamaha SRX440 -79 (Projekt)
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben

Evervärst 444
RETRO POLICE CREW
Inlägg: 1092
Blev medlem: 27 sep 2010, 17:58
Ort: Piteå

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av Evervärst 444 » 02 mar 2012, 08:53

Haha fy fan nu låter den som det ska :thumbright: vad varvar du 10500? ´SKOJ´ att det börjar ge resultat :)

Användarvisningsbild
ojelun
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 28
Blev medlem: 08 dec 2008, 21:49
Ort: Ume

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av ojelun » 02 mar 2012, 09:27

Hehe ... MYCKET intressant historia detta! Kan inte mer är instämma i att det är jävligt kul att det börjar reda upp sig :thumbright: :thumbright: :thumbright: Synd bara att jag inte hinner med att se den i Lycksele :?
Elan 250/300 -74

Användarvisningsbild
Holländaren
RETRO POLICE CREW
RETRO POLICE CREW
Inlägg: 3382
Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
Ort: Harads världsmetropol
Kontakt:

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av Holländaren » 02 mar 2012, 11:56

Den varvade runt 9500, synd att ljudet blir lite för mycket för kameran men man kan ju inte ställa den hur långt bort som helst.
Nu är det bara hoppas att kolvhäxan och alla andra häxor har flyttat härifrån. Jag är övertygat om att det måste finnas en magnapullhäxa också, som har specialiserat sig på 277 magnapullen. Skönt att slippa skiten nu iaf, det ser förjävligt ut för tillfället men det finns potential för att det kan se bättre ut sen när det finns tid med det :)

Nu är ju motorn nertrimmat lite med sänkt komp och tändning för att den inte ska spika sönder kolven på en gång. Men nu känns det som att man kan börja testa sig fram igen. Det blev en väldig kort provrepa på parkeringen vid garaget och den känndes inte helt opigg iaf.

Ärligt talat så kommer jag vara nöjd också bara jag får hålla stumt en hel raka på ovalen :thumbright: Det är då mer än vad man har lyckats med hittills under säsongen ;)
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½

Användarvisningsbild
Phazer-85
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 949
Blev medlem: 29 jun 2009, 20:12
Ort: Bygdsiljum

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av Phazer-85 » 02 mar 2012, 16:49

:shock: Man kan inte tro att de är en enstånkare...respekt

Jag är åxo en som håller tummarna för dig. :thumbright:
Tycker att jag har/haft bekymmer med variatorjä..ln mm, men dina bekymmer måste gå till historien.
Skam för den som ger sig, lycka till och kör utav bara faaan
Yamaha Phazer SX -85
Yamaha SS 440 -81

Användarvisningsbild
wiktorin
Inlägg: 257
Blev medlem: 24 dec 2008, 22:43
Ort: H-fors

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av wiktorin » 02 mar 2012, 18:23

Man skulle kunna tro att du tom varvar utan rem.
Skulle det inte vara för att mattan snurrar , kunde man lätt tro det.
Vad har du för startvarv på bålgetingen?
Yamaha SRV-90
Yamaha SRV-84
Ex440-79. Snö 6,15sek 131km@ 150m
Snö 7,95 133@ 201m
ZR440/700 -00
Et250-81
Et340-80
Citation SS-80

Användarvisningsbild
Holländaren
RETRO POLICE CREW
RETRO POLICE CREW
Inlägg: 3382
Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
Ort: Harads världsmetropol
Kontakt:

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av Holländaren » 02 mar 2012, 23:13

Startvarvet ligger just nu på ganska exakt 6000 och jag hade gärna velat få upp det till 8 ;) Nu till ovalen spelar det nog ingen roll att den är lite slö iväg men på dragrace måste jag ha högre inslag än såhär annars kommer jag tappa alldeles för mycket i starten.
Men vikterna till 102an borde komma till veckan så då kan man börja experimentera med den också, men det blir att köra med powerblocken på ovalen. Som tur är så har Lars redan testat en hel del med hans P85a och jag tror att 32 grams vikterna med långa lila fjädern kan funka rätt bra för mig :)
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½

Användarvisningsbild
Holländaren
RETRO POLICE CREW
RETRO POLICE CREW
Inlägg: 3382
Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
Ort: Harads världsmetropol
Kontakt:

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av Holländaren » 03 mar 2012, 16:17

Jag har just lastat av skotern här hemma, och tagit en snabb provsväng efter vägen bara för att känna lite hur den går. Den går väl hyfsat nu men pulvret är inte riktig där än, men nu är ju inte tändningen injusterat. Avgastempen låg på 600 som mest så den kanske går lite fet också, men jag ska ställa tändningen först så kanske den går lite varmare sen.
Dom goda nyheterna är att kolven höll den här gången :thumbright:
En riktig test kommer kanske imorgon på Forsnäs dragway, då får vi se om den går när det går lite tyngre också.
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½

Team Lillsia
Inlägg: 300
Blev medlem: 06 jan 2010, 20:12
Ort: Järvsö

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av Team Lillsia » 04 mar 2012, 13:54

Har du drevat den för ovals nu då? ;)
300% Ockelbo
FÖRARE
1. Martin 400 -81, 300 S - 79, Trioman - 76, 600 -77, 300 kort -68, Turist -65
2. Jimi 300 S - 79 8000 -83 Turist/300 -66
3. Thomas 300 -69, 300 -71, 300R -78, 600-2 -78, 600L -80, 600-74 250 -77, Turist -65, Trioman P -69, 380-74 Sa370, 2x 4000-85
4. Emil 300 Kort - 71
5. Christian 300Ss Super sport (Sa340ss) -70, 300K - 78, 3500 - 87, 300 -67
6. Andreas 300 s -79
7. Donkan 380-74 , 6000 - 88, & 600-1 -79, 600-2 -80
8. Putte 600-1 -78, 600-2 -78, 300-s -79, trioman -77
9. Robban 600-2 -74, 600-77

terhi 10
Inlägg: 15
Blev medlem: 10 feb 2010, 15:10
Ort: torsby

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av terhi 10 » 04 mar 2012, 19:57

dom där nevada kåporna ska du ha dom fram eller bak :) ,ser ut ruggit bra ut

Användarvisningsbild
Holländaren
RETRO POLICE CREW
RETRO POLICE CREW
Inlägg: 3382
Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
Ort: Harads världsmetropol
Kontakt:

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av Holländaren » 05 mar 2012, 00:14

Idag blev det 4-0 i kolvhäxans fördel....

Vi var ut på älven och tunade lite. Stiftet såg jättefint ut så jag koncentrerade mig på tändningen. Den ville ha mer förtändning så det var bara testa sig fram.. För varje justering jag gjorde så började den gå lite bättre, inte mycket men precis så det märktes iaf. Avgastempen var lite för låg men stiftet såg bra ut efter varje repa.
Den sista justering jag gjorde gjorde rätt mycket och det känndes att man var på rätt väg iaf. Då var Lars testklar i samma veva så vi körde lite mot varandra.. Då blev jag lite ivrig och kollade inte stiftet efter första repan, antog mer eller mindre att det skulle se bra ut. Då på tredje repan vi gjorde så tvärdog motorn på slutet av repan, kännde på startsnöret och motorn hakade upp sig på nåt.
Nu tänkte jag att nu har det hänt nåt allvarligt där inne... Men det var bara bogsera hem den och lasta på släpet.
Väl inne i garaget så plockade jag toppen och kolven hade smält vid avgasporten. Dom goda nyheterna var att cylindern såg ut att ha klarat sig förvånansvärt bra. Tog en timme att tvätta bort alla alurester men efter det och en honing så blev den som ny igen utan några kännbara repor :thumbright:
Andra goda nyheter är att kolven inte har spikat sönder den här gången, utan den har bara smält pga fel bestyckning.

Nu ska jag bara modda kolven, och bestycka upp både hög och lågfarten, sen är den redo för mer tuning :)
Får den bara den soppan den vill ha nu så tror jag att den kommer gå bättre också, och då kanske det rent av kan kännas som att den går bra.

Jag har drevat upp den lite inför ovalen också, teoretisk ska den här drevningen räcka till 140 km/t vid 9500 varv.. Bäst att ligga lite på höga sidan.. Skulle nu mot förmodan inte 140 räcka till så finns det grejer för att dreva upp den ända upp till 170 ;) Eller 200+ om jag gör en kortare kedja men jag tror faktiskt inte det behövs :lol:

Nya tag imorgon!

Bild
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½

Användarvisningsbild
marino carlsson
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 5030
Blev medlem: 15 mar 2007, 21:41
Ort: Lycksele, Sweden
Kontakt:

Re: Blizzard SS 277

Inlägg av marino carlsson » 05 mar 2012, 03:17

Bra jobbat.. Som tidigare sagts, hoppas att du får den att funka bra tills ovalen
http://www.retroevent.se

Yamaha SRX440 -79 (Projekt)
Skidoo Tundra Xtreme -12
Samt nå lik i garderoben

Skriv svar