Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
Har det hänt något mer på det här underbara projektet?
En frisk motor tänder på varje varv!
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
Ska bli väldigt intressant att följa denna tråd, och som southern hill custom här på forumet påpekade, Bilder!:)
Senast redigerad av 1 Dänyboy, redigerad totalt 4 gånger.
Ski-Doo Summit 500-99
Ski-Doo Safari 503-86
Ski-Doo Citation 4500-81
Ski-Doo Citation 300-79
Terhi 10-75
Ski-Doo Safari 503-86
Ski-Doo Citation 4500-81
Ski-Doo Citation 300-79
Terhi 10-75
- Holländaren
- RETRO POLICE CREW
- Inlägg: 3382
- Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
- Ort: Harads världsmetropol
- Kontakt:
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
Det står en bil i vägen som Sören håller på rostlaga och slipa, sen när det är gjort så ska vi nog dra in den här och fortsätta
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½
- Holländaren
- RETRO POLICE CREW
- Inlägg: 3382
- Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
- Ort: Harads världsmetropol
- Kontakt:
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
Igår kom Sören med beskedet att bilen är redo för att flyttas därifrån, så nu drar vi in chassit igen vilken dag som helst. Vi tänkte ta en kväll till veckan och ska plocka av allt som bara finns på chassit så att vi kan börja måtta in kedjehusen och motorerna. Vi har ett kedjehus och jag ska plocka lös ett till likadan från nån av objekten som står i garaget.
Vi får också se hur det blir med drevningen, det finns risk att vi åker på tillverka några egna övre drev för att kunna dreva nog mycket. Nedre drevet blir 34 och dom finns det hur många som helst av. Det är dom övre dreven som är lite problematisk för dom som är nog stora är svåra att få tag i. Nu ska vi inte hålla på dreva om hela tiden så det räcker med att vi har en uppsättning med 2 likadana. Om vi säger att vi kommer varva ca 8000 så kommer vi behöva minst 22 kuggars övre drev för att få någorlunda vettig utväxling, dom finns men bara på TNT 775 -71 och dom är lagom svåra att få tag i, och då behöver vi som sagt dessutom 2 st. Allt över 16 kuggars är egentligen små jobbig att hitta så vi lär nog åka på att bygga om några triplex drev istället. Svarva av en rad och byta splines.. Inte det smidigaste men annars kommer den nog bara varva ihjäl sig. Vet iaf att det går för jag har kört med ett ombyggt triplexdrev på Olympicen förut
Vi får också se hur det blir med drevningen, det finns risk att vi åker på tillverka några egna övre drev för att kunna dreva nog mycket. Nedre drevet blir 34 och dom finns det hur många som helst av. Det är dom övre dreven som är lite problematisk för dom som är nog stora är svåra att få tag i. Nu ska vi inte hålla på dreva om hela tiden så det räcker med att vi har en uppsättning med 2 likadana. Om vi säger att vi kommer varva ca 8000 så kommer vi behöva minst 22 kuggars övre drev för att få någorlunda vettig utväxling, dom finns men bara på TNT 775 -71 och dom är lagom svåra att få tag i, och då behöver vi som sagt dessutom 2 st. Allt över 16 kuggars är egentligen små jobbig att hitta så vi lär nog åka på att bygga om några triplex drev istället. Svarva av en rad och byta splines.. Inte det smidigaste men annars kommer den nog bara varva ihjäl sig. Vet iaf att det går för jag har kört med ett ombyggt triplexdrev på Olympicen förut
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
äntligen blir spännande fortsättning!
- Holländaren
- RETRO POLICE CREW
- Inlägg: 3382
- Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
- Ort: Harads världsmetropol
- Kontakt:
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
Såja, nu hade chassit hamnat i garaget igen. Nu får den tina upp först sen blir det att plocka av all skrot.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½
- Holländaren
- RETRO POLICE CREW
- Inlägg: 3382
- Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
- Ort: Harads världsmetropol
- Kontakt:
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
Nu jävlar... Nu är vi på g!
Ikväll så rensade vi chassit från det mesta. Bort med skidorna, axlar, matta, bågar, ja rubbet. Återstår några grejer som behöver kapas bort men det tar vi en annan dag.
Boggihjulen och mattan var i förvånansvärd bra skick men drivhjulen var ganska slut. Skönt att slippa bry sig om boggihjulen iaf, var inte en enda spricka på nån av dom och lagrena var bra också
När vi fick bort axlarna osv så känndes det som en plan att kolla hur det ser ut med 2 sekundärer. Såg ju inte alls dum ut!
Och så gjorde vi en motorplatta till ena motorn..
Eller kanske inte Det här var nog det fulaste man har sett på länge. Plattjärnen är helsvetsade så enklast blir att kapa bort en stor sektion av tunneln och ersätta den med ny plåt, det var dessutom hål i plåten under plattjärnen så det behövdes kanske iaf.
Vi har också hunnit fundera ut det mesta nu, hur vi ska bygga drivaxeln, sekundärerna och hur vi ska sätta fast motorn. Och allt ser ut att lösa sig.
Ikväll så rensade vi chassit från det mesta. Bort med skidorna, axlar, matta, bågar, ja rubbet. Återstår några grejer som behöver kapas bort men det tar vi en annan dag.
Boggihjulen och mattan var i förvånansvärd bra skick men drivhjulen var ganska slut. Skönt att slippa bry sig om boggihjulen iaf, var inte en enda spricka på nån av dom och lagrena var bra också
När vi fick bort axlarna osv så känndes det som en plan att kolla hur det ser ut med 2 sekundärer. Såg ju inte alls dum ut!
Och så gjorde vi en motorplatta till ena motorn..
Eller kanske inte Det här var nog det fulaste man har sett på länge. Plattjärnen är helsvetsade så enklast blir att kapa bort en stor sektion av tunneln och ersätta den med ny plåt, det var dessutom hål i plåten under plattjärnen så det behövdes kanske iaf.
Vi har också hunnit fundera ut det mesta nu, hur vi ska bygga drivaxeln, sekundärerna och hur vi ska sätta fast motorn. Och allt ser ut att lösa sig.
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½
- Forsnäsmopar
- Sponsor medlem
- Inlägg: 763
- Blev medlem: 01 mar 2009, 15:11
- Ort: Forsnäs / Harads
- Kontakt:
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
Tror att samma kille åxå har svetsat i min Dodge
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Better to be a "has been", than a "never was"
Bästa ET Citation 3500 Boss Noss (Rotax 277)
Snö: 6,769sek 109,8km/h @ 150m
Snö: 8,99sek 108km/h @ 201m (ej mattstart)
Gräs: 6,157sek 101km/h @ 121m
Bästa 60ft: 1,618sek
Bästa ET Citation 3500 Boss Noss (Rotax 277)
Snö: 6,769sek 109,8km/h @ 150m
Snö: 8,99sek 108km/h @ 201m (ej mattstart)
Gräs: 6,157sek 101km/h @ 121m
Bästa 60ft: 1,618sek
- Gunnar
- RETRO POLICE CREW
- Inlägg: 3529
- Blev medlem: 13 jan 2007, 11:36
- Ort: Lule såklart, norr om lövånger
- Kontakt:
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
hehe.. snygga svetsar
ET250 turbo
Vmax4 turbo
EX500F/A Dragrace
Snö: 6.07sek/128 @150m
Gräs: 6.58sek/124@152m
Snö: 8.01sek/132@201m
Bästa 60fot: 1.74
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
T o m jag gör snyggare svetsning än dessa
Ockelbo 300 LG -77
Tundra -22
Commander -13
--------------------
Ockelbo 600-1 -78(nerskrotad)Ockelbo 300 -69(såld) Ockelbo 600 -77(nerskrotad)Ockelbo Turist -64 (såld)SkiDoo Elan -77 (såld) SkiDoo Elan -78 (såld) SkiDoo Elan -75 (såld) Summit 600 -10 (såld) Ockelbo 600-2 -77 (såld)SkiDoo Elan -77 (såld) SkiDoo R8 -67 (såld) Ockelbo 4000 -83 (nerskrotad) Ockelbo 600 -75 (nerskrotad) Ockelbo 600 -80 (såld) Ockelbo 400 -81(såld)Lynx Ranger 600 -06 (såld)Lynx Ranger King -99 (såld)Arctic Cat M8 -12 (såld) Ockelbo 300 LG -77 No2 (såld)Yamaha Viking -02såld.Commander -13.Ranger 49 -19.Ockelbo 300 LG -77 No1. Renegade -21.SkiDoo Tundra -22 SkiDoo Trapper -88
Tundra -22
Commander -13
--------------------
Ockelbo 600-1 -78(nerskrotad)Ockelbo 300 -69(såld) Ockelbo 600 -77(nerskrotad)Ockelbo Turist -64 (såld)SkiDoo Elan -77 (såld) SkiDoo Elan -78 (såld) SkiDoo Elan -75 (såld) Summit 600 -10 (såld) Ockelbo 600-2 -77 (såld)SkiDoo Elan -77 (såld) SkiDoo R8 -67 (såld) Ockelbo 4000 -83 (nerskrotad) Ockelbo 600 -75 (nerskrotad) Ockelbo 600 -80 (såld) Ockelbo 400 -81(såld)Lynx Ranger 600 -06 (såld)Lynx Ranger King -99 (såld)Arctic Cat M8 -12 (såld) Ockelbo 300 LG -77 No2 (såld)Yamaha Viking -02såld.Commander -13.Ranger 49 -19.Ockelbo 300 LG -77 No1. Renegade -21.SkiDoo Tundra -22 SkiDoo Trapper -88
-
- Inlägg: 30
- Blev medlem: 26 okt 2010, 21:02
- Ort: Tramsta
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
Det skall bli kul att se en film när den är färdig, längtar!
Daniel Ivarsson
Yamaha GP 338/440/SM340 Bastard
2x Yamaha sm 340 -76
Ski-doo Olympic -75
Ski-doo Scandic -96
Suzuki King quad 250 -91
Motorspark med DKV motor
Yamaha GP 338/440/SM340 Bastard
2x Yamaha sm 340 -76
Ski-doo Olympic -75
Ski-doo Scandic -96
Suzuki King quad 250 -91
Motorspark med DKV motor
- Holländaren
- RETRO POLICE CREW
- Inlägg: 3382
- Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
- Ort: Harads världsmetropol
- Kontakt:
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
Igår kväll så gjorde vi ett ryck igen.. Kanske inte den mest genomtänkta dagen att vara ute o slipa för det var 15 minus, men vi är ganska hårda
Först så skulle dynlådan bort, den satt med ca 700 punktsvetsar.
Bort med den där groteska motorplattan också
Och så slipa bort lite till.. Vi valde att låta fotstegsbågarna sitta där dom sitter fast dom ska sitta en bit längre bak egentligen. Men dom blir nog mindre i vägen för fötterna där dom sitter nu. Vi ska bara slipa och snygga till svetsarna lite.
Så slutade det för dagen..
Näst på programmet är att sätta ny plåt i dom hålen som blev, alltså uppe på tunneln, ett till hål i ena fotsteget där det har gått ut ett avgassystem en gång, och göra några täckplattor där framvagnsbalken har suttit, det ska också förstärkas lite där (ett rör där tanken har suttit, eller nåt i den stilen). Sen blir det att fixa 2 motorplattor och måtta in motorerna och kedjehusen. När dom är på plats måste vi nog få dit styrningen innan vi gör nåt annat för det kan lätt bli trångt.
Annars så är vi på jakt efter en Ockelbo 6000 drivaxel med drivhjul, eller bara drivhjulen. Det ska vara en sexkantsaxel med ganska breda 9 kuggars 1,97 drivhjul, enligt Rinab så fanns den axeln 84 o uppåt. Hör av er om ni har nån liggandes Varför vi ska ha just en sån axel är för att det blir enklare att bygga om en sexkantsaxel än en med fasta flänsar, plus att vi kan flytta efter eller byta drivhjulen om vi nån gång skulle byta matta till nåt annat. Och den där axeln verkar vara den enda sexkantsaxel med 9 kuggars 1,97 drivhjul (vi får inte plats med större).
Först så skulle dynlådan bort, den satt med ca 700 punktsvetsar.
Bort med den där groteska motorplattan också
Och så slipa bort lite till.. Vi valde att låta fotstegsbågarna sitta där dom sitter fast dom ska sitta en bit längre bak egentligen. Men dom blir nog mindre i vägen för fötterna där dom sitter nu. Vi ska bara slipa och snygga till svetsarna lite.
Så slutade det för dagen..
Näst på programmet är att sätta ny plåt i dom hålen som blev, alltså uppe på tunneln, ett till hål i ena fotsteget där det har gått ut ett avgassystem en gång, och göra några täckplattor där framvagnsbalken har suttit, det ska också förstärkas lite där (ett rör där tanken har suttit, eller nåt i den stilen). Sen blir det att fixa 2 motorplattor och måtta in motorerna och kedjehusen. När dom är på plats måste vi nog få dit styrningen innan vi gör nåt annat för det kan lätt bli trångt.
Annars så är vi på jakt efter en Ockelbo 6000 drivaxel med drivhjul, eller bara drivhjulen. Det ska vara en sexkantsaxel med ganska breda 9 kuggars 1,97 drivhjul, enligt Rinab så fanns den axeln 84 o uppåt. Hör av er om ni har nån liggandes Varför vi ska ha just en sån axel är för att det blir enklare att bygga om en sexkantsaxel än en med fasta flänsar, plus att vi kan flytta efter eller byta drivhjulen om vi nån gång skulle byta matta till nåt annat. Och den där axeln verkar vara den enda sexkantsaxel med 9 kuggars 1,97 drivhjul (vi får inte plats med större).
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
Fan. E du vaken vid den här tiden
Ser bra ut, jag får skärpa mig och titta förbi någon helg. Blev ju inte att åka neråt nå förra veckan. Men med tanke på eran iver och min fart så har ni väl skurit de första kolvarna redan innan jag tar mig ner
Ser bra ut, jag får skärpa mig och titta förbi någon helg. Blev ju inte att åka neråt nå förra veckan. Men med tanke på eran iver och min fart så har ni väl skurit de första kolvarna redan innan jag tar mig ner
//fredrik
- Holländaren
- RETRO POLICE CREW
- Inlägg: 3382
- Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
- Ort: Harads världsmetropol
- Kontakt:
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
Nu är du sent ute Fredrik, dom första kolvarna for ju för flera månader sen för oss
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½
- Holländaren
- RETRO POLICE CREW
- Inlägg: 3382
- Blev medlem: 25 dec 2007, 03:43
- Ort: Harads världsmetropol
- Kontakt:
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
Idag/igår så blev det ett ryck igen
Sören hade hunnit fylla igen hålen och bankat ut buken, blev ju som ny.
Sen fortsatte vi med att måtta in motorerna och kedjehusen. Såhär kommer dom stå.
Vi tog lite mått och sen var det iväg till verkstan och borra alla hål som behövs i motorplattorna. Det var förvånansvärd svårt visade sig, men vi lyckades till slut få alla hål på rätt ställe
Det blev lättviktsmotorplattor, vi kännde att skotern kommer bli nog så tung iaf
Det var allt för idag, kanske blir ett till ryck i helgen
Sören hade hunnit fylla igen hålen och bankat ut buken, blev ju som ny.
Sen fortsatte vi med att måtta in motorerna och kedjehusen. Såhär kommer dom stå.
Vi tog lite mått och sen var det iväg till verkstan och borra alla hål som behövs i motorplattorna. Det var förvånansvärd svårt visade sig, men vi lyckades till slut få alla hål på rätt ställe
Det blev lättviktsmotorplattor, vi kännde att skotern kommer bli nog så tung iaf
Det var allt för idag, kanske blir ett till ryck i helgen
Ski-Doo, om katten själv får välja
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½
R8 -64
R10 -65
Oly 494 -66
Oly 277 -69
Oly 370 -69
Alpine 370 -69
Double Eagle clone -69
Ski-Boose MKII -70
Blizzard 797 -71
Blizzard Elan 776 clone -71
T'nT 292 -71
T'nT 640 -71
T'nT 775 -71
Mach Z 780 -95½
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
Underbart att följa , heja på
Mvh Per
Mvh Per
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
Nico; Fasen vad ni jobbar på bra.
Ockelbo 300 LG -77
Tundra -22
Commander -13
--------------------
Ockelbo 600-1 -78(nerskrotad)Ockelbo 300 -69(såld) Ockelbo 600 -77(nerskrotad)Ockelbo Turist -64 (såld)SkiDoo Elan -77 (såld) SkiDoo Elan -78 (såld) SkiDoo Elan -75 (såld) Summit 600 -10 (såld) Ockelbo 600-2 -77 (såld)SkiDoo Elan -77 (såld) SkiDoo R8 -67 (såld) Ockelbo 4000 -83 (nerskrotad) Ockelbo 600 -75 (nerskrotad) Ockelbo 600 -80 (såld) Ockelbo 400 -81(såld)Lynx Ranger 600 -06 (såld)Lynx Ranger King -99 (såld)Arctic Cat M8 -12 (såld) Ockelbo 300 LG -77 No2 (såld)Yamaha Viking -02såld.Commander -13.Ranger 49 -19.Ockelbo 300 LG -77 No1. Renegade -21.SkiDoo Tundra -22 SkiDoo Trapper -88
Tundra -22
Commander -13
--------------------
Ockelbo 600-1 -78(nerskrotad)Ockelbo 300 -69(såld) Ockelbo 600 -77(nerskrotad)Ockelbo Turist -64 (såld)SkiDoo Elan -77 (såld) SkiDoo Elan -78 (såld) SkiDoo Elan -75 (såld) Summit 600 -10 (såld) Ockelbo 600-2 -77 (såld)SkiDoo Elan -77 (såld) SkiDoo R8 -67 (såld) Ockelbo 4000 -83 (nerskrotad) Ockelbo 600 -75 (nerskrotad) Ockelbo 600 -80 (såld) Ockelbo 400 -81(såld)Lynx Ranger 600 -06 (såld)Lynx Ranger King -99 (såld)Arctic Cat M8 -12 (såld) Ockelbo 300 LG -77 No2 (såld)Yamaha Viking -02såld.Commander -13.Ranger 49 -19.Ockelbo 300 LG -77 No1. Renegade -21.SkiDoo Tundra -22 SkiDoo Trapper -88
-
- Inlägg: 389
- Blev medlem: 03 jun 2010, 19:54
- Ort: korpilombolo
Re: Projekt Ski-Doo Double Eagle 880
fan så hårigt bygge, ni är mina idoler. bygg och fota mer.
Sno-tric sc2 -67
Sno-tric sc2 -67
Sno-tric sc3 -72
Sno-tric sc4 -74
Sno-tric sc11 -70
Sno-tric sc20 -72
Sno-tric sc20 -71
Crescent 520 -68
Monark 520 -66
WINHA 32 -?
SKi-doo Everest 500 -79
Polaris Indy Trail -87
Yamaha Phazer -14
Sno-tric sc2 -67
Sno-tric sc3 -72
Sno-tric sc4 -74
Sno-tric sc11 -70
Sno-tric sc20 -72
Sno-tric sc20 -71
Crescent 520 -68
Monark 520 -66
WINHA 32 -?
SKi-doo Everest 500 -79
Polaris Indy Trail -87
Yamaha Phazer -14