östman skrev:BRA LIMPAN!
najs att du äntligen har fått tummen ur arslet å gö nått åt den där högen
kanske blir lite åka snart då???
Jao, får fixa lite färg och sätta fart på'n, lite modifieringar där man har fötterna senså
östman skrev:BRA LIMPAN!
najs att du äntligen har fått tummen ur arslet å gö nått åt den där högen
kanske blir lite åka snart då???
får göra det imorgon då, få bli en koll av boggien i sommar,Laser skrev:Skifta tändspolarna så får du svaret.
Lycka till
då ska jag se om man kan fixa en liten filmLaser skrev:De hoppas jag å!
jag tror lykthuset är fast med resten av huven ... men kollar man på insidan ser det ut som nån smetat plastic padding ... ?Laser skrev:Din huv, är den gjord i glasfiber? Är lykthuset ditskruvat eller fast i resten av huven?
Tjocklek på plasten (mät i nederkant) ?
kan ju alltid fråga min kusin som haft skotern innan mej så , vem vet, . får ta bilder imorrn, så vänta med spänning. inge batteri i kameranLaser skrev:OM lykthuset är skruvat sitter det med 6 muttrar på insidan, syns väl!
Lägg ut en bild på insidan av huven så ser jag.
OM det är som jag tror har du en "mysteriehuv" och då får du gärna lägga in bilderna på Lasertråden. Mysteriehuven har jag sett 1 av hittills och det finns inga spår av var den kan ha tillverkats. Den skiljer sig från "Ockelbohuvarna" genom att vara tunnare i plasttjocklek samt att hålet mitt fram är lika stort som på "originalhuvarna".
Mycket intressant!!!
KAn du spåra var huven kommer i från har du löst en "svår" gåta!