Spionagerunda..

Bilder och information om ditt skoterprojekt
Kronjocke
Inlägg: 911
Blev medlem: 23 jan 2007, 22:55
Ort: I Shtaaan nagerst.

Inlägg av Kronjocke » 02 dec 2008, 00:35

ElanDude skrev:ajajaj :? hur kunde någon lista ut detta??? vinnaren får första tjing att buda på en st TRA-variator (suttit på Rotax 643) med medföljande vevaxel med krokiga stakar! /Petrus
Det,måste va den vev som jag lyckades slänga in i din skuff når du slängde igen luckan,,,Nja, jag tror att Souther custom hill får bjuda själv på Båtsänket. Vad, märkligt, att jag visste att det va Petrus motor. Men Petrus/Elandude själv gissa fel,,, :roll: :roll: :roll: Men,det är å andra sida inte så många som känner Petrus/Elandude,,,,Hihihihihi :wink:
Vem fan, är Måtta ??
Varför, vill min Mamma. Att jag ska dricka med honom,,,,
Jag känner, ju inte honom ens,,,
Hon, har dessutom sagt åt mig, Att. Passa dig för främlingar pojk,,,

green_lightning
Inlägg: 390
Blev medlem: 06 jan 2008, 01:51
Ort: Lycksele
Kontakt:

Inlägg av green_lightning » 02 dec 2008, 00:57

ElanDude skrev:ajajaj :? hur kunde någon lista ut detta??? vinnaren får första tjing att buda på en st TRA-variator (suttit på Rotax 643) med medföljande vevaxel med krokiga stakar! /Petrus
Du får en sats med trasigt småpickelfjäderrappel till en ex440 magnapull!
Eller jajustja jag kunde ju inte va me i tävlingen riktigt..
Att k

Användarvisningsbild
Southern Hill Custom
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 757
Blev medlem: 15 nov 2007, 22:53
Ort: RÄTTVIK

Inlägg av Southern Hill Custom » 02 dec 2008, 17:17

Kronjocke skrev:
ElanDude skrev:ajajaj :? hur kunde någon lista ut detta??? vinnaren får första tjing att buda på en st TRA-variator (suttit på Rotax 643) med medföljande vevaxel med krokiga stakar! /Petrus
Det,måste va den vev som jag lyckades slänga in i din skuff når du slängde igen luckan,,,Nja, jag tror att Souther custom hill får bjuda själv på Båtsänket. Vad, märkligt, att jag visste att det va Petrus motor. Men Petrus/Elandude själv gissa fel,,, :roll: :roll: :roll: Men,det är å andra sida inte så många som känner Petrus/Elandude,,,,Hihihihihi :wink:
jag tror jag klarar mig rätt bra utan "vinsten"
Vi använder bara kvalitets snurror från Tyska och Schweiz i våra maskiner........ då platsar inte Rotax :wink: :wink:

// Lars

Användarvisningsbild
ElanDude
Inlägg: 281
Blev medlem: 17 feb 2008, 23:30
Ort: Rusksele

Inlägg av ElanDude » 19 dec 2008, 21:55

Måste bara ta och lägga in ett kort på den arga motorn i lynäksén
Bild

åsså bjuder jag på nån actionbild åxå! :D det e juh jul snart trotts allt!
Bild
mvh Petrus
Go Cat Go-El Tigré -76
http://elan.kalltrim.org/" onclick="window.open(this.href);return false;

Skriv svar