Runn winterweek

Här diskuterar vi tävlingar, träffar osv
Användarvisningsbild
Hirth
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 515
Blev medlem: 13 nov 2007, 20:01
Ort: Mockfjärd

Runn winterweek

Inlägg av Hirth » 24 jan 2015, 22:38

Hej!
lördagen den 14 feb är det blir det lite isoval på Runns is, fick frågan av arrangören om jag trodde de skulle komma någon, ingen tävling bara åka för att de e skoj och testa lite. Hade varit perfa för mej att prova maskinen innan Rättvik men hinner inte klart. Skriv gärna en rad om ni funderar på att åka dit.
Mvh Per

Användarvisningsbild
Katanan
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 364
Blev medlem: 11 feb 2013, 21:37
Ort: Kungsör

Re: Runn winterweek

Inlägg av Katanan » 25 jan 2015, 00:43

Hirth skrev:Hej!
lördagen den 14 feb är det blir det lite isoval på Runns is, fick frågan av arrangören om jag trodde de skulle komma någon, ingen tävling bara åka för att de e skoj och testa lite. Hade varit perfa för mej att prova maskinen innan Rättvik men hinner inte klart. Skriv gärna en rad om ni funderar på att åka dit.
Mvh Per
Det vore kul om det gick få till. Det får bli mitt mål att ta mig dit..med maskin!
Med vänlig hälsning,
Johan

Leffa
Inlägg: 83
Blev medlem: 11 mar 2011, 09:15
Ort: Gällivare

Re: Runn winterweek

Inlägg av Leffa » 26 jan 2015, 13:22

Var ligger det?

Användarvisningsbild
Hirth
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 515
Blev medlem: 13 nov 2007, 20:01
Ort: Mockfjärd

Re: Runn winterweek

Inlägg av Hirth » 26 jan 2015, 13:40

Hej Leffa!
ursäkta...de ligger i Falun är en stor vinter vecka med alla möjliga vinter aktiviteter från skridskor till isracing cyklar och skoter.
Motorhelgen är den 14-15 feb, kolla länken nedan

http://www.runnwinterweek.se/runndagarna.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvh Per

Användarvisningsbild
Hirth
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 515
Blev medlem: 13 nov 2007, 20:01
Ort: Mockfjärd

Re: Runn winterweek

Inlägg av Hirth » 26 jan 2015, 13:44

Katanan skrev:
Hirth skrev:Hej!
lördagen den 14 feb är det blir det lite isoval på Runns is, fick frågan av arrangören om jag trodde de skulle komma någon, ingen tävling bara åka för att de e skoj och testa lite. Hade varit perfa för mej att prova maskinen innan Rättvik men hinner inte klart. Skriv gärna en rad om ni funderar på att åka dit.
Mvh Per
Det vore kul om det gick få till. Det får bli mitt mål att ta mig dit..med maskin!
Med vänlig hälsning,
Johan
Härligt Johan, vore om du kunde komma så att de blev lite maskiner, perfekt för lite tuning... :thumbright:
Mvh Per

Användarvisningsbild
Katanan
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 364
Blev medlem: 11 feb 2013, 21:37
Ort: Kungsör

Re: Runn winterweek

Inlägg av Katanan » 26 jan 2015, 14:59

Ser jag fram emot! Jag får ta med den stora verktygslådan..

Leffa
Inlägg: 83
Blev medlem: 11 mar 2011, 09:15
Ort: Gällivare

Re: Runn winterweek

Inlägg av Leffa » 27 jan 2015, 07:35

Blir lite för långt att åka från Gällivare när jag ska till Rättvik veckan efter.

Användarvisningsbild
Hirth
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 515
Blev medlem: 13 nov 2007, 20:01
Ort: Mockfjärd

Re: Runn winterweek

Inlägg av Hirth » 27 jan 2015, 09:01

Leffa skrev:Blir lite för långt att åka från Gällivare när jag ska till Rättvik veckan efter.
Kan bli lite kämpigt ;) , vi ses i Rättvik, tack för visat intresse i alla fall :thumbright:
Mvh Per

A.Östlund
Inlägg: 90
Blev medlem: 26 jul 2014, 13:00
Ort: Svärdsjö

Re: Runn winterweek

Inlägg av A.Östlund » 30 jan 2015, 12:22

Vi kommer nog med två veteraner om det är bra väder :-) dock inget att racea med :-)

Användarvisningsbild
Hirth
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 515
Blev medlem: 13 nov 2007, 20:01
Ort: Mockfjärd

Re: Runn winterweek

Inlägg av Hirth » 31 jan 2015, 09:07

A.Östlund skrev:Vi kommer nog med två veteraner om det är bra väder :-) dock inget att racea med :-)
Kanonbra Östlund, jodå de går säkert bra att rejsa lite ;) , man får rejsa efter vad man har :thumbright: , kom ihåg att de går ut på och roligt :)
Mvh Per

A.Östlund
Inlägg: 90
Blev medlem: 26 jul 2014, 13:00
Ort: Svärdsjö

Re: Runn winterweek

Inlägg av A.Östlund » 01 feb 2015, 09:44

Haha jo :-) men det blir nog Rajd Turisten jag tar med i så fall :-)

Användarvisningsbild
Hirth
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 515
Blev medlem: 13 nov 2007, 20:01
Ort: Mockfjärd

Re: Runn winterweek

Inlägg av Hirth » 01 feb 2015, 10:24

A.Östlund skrev:Haha jo :-) men det blir nog Rajd Turisten jag tar med i så fall :-)
Perfekt :thumbright: :thumbright: , har du fotbygel så du kan burka ordentligt 8)

Användarvisningsbild
pentafreak
Inlägg: 10
Blev medlem: 27 sep 2010, 12:23
Ort: Borlänge

Re: Runn winterweek

Inlägg av pentafreak » 02 feb 2015, 12:06

Vi kommer oxå. :thumbright:

//Tommy
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.

Användarvisningsbild
Hirth
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 515
Blev medlem: 13 nov 2007, 20:01
Ort: Mockfjärd

Re: Runn winterweek

Inlägg av Hirth » 02 feb 2015, 14:13

Toppen Tommy!, verkar bli lite folk ändå!!!!:-):-)

Användarvisningsbild
Katanan
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 364
Blev medlem: 11 feb 2013, 21:37
Ort: Kungsör

Re: Runn winterweek

Inlägg av Katanan » 09 feb 2015, 20:23

Munstycken beställda inför helgen. Räknar med att vara uppe vid 10. Vad ska jag styra mot när jag kommer upp?

/Johan

Användarvisningsbild
Hirth
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 515
Blev medlem: 13 nov 2007, 20:01
Ort: Mockfjärd

Re: Runn winterweek

Inlägg av Hirth » 09 feb 2015, 21:33

Hej alla!
pratade med Christian han som är ansvarig för RWW nu i kväll, det finns is för oss men vi får lov att dela bana med isracingåkarna. Vet att det inte är optimalt men isläget rår vi inte över. Han tycker de e kanon att vi kan komma några maskiner, finns stor potential att göra nått bra arrangemang där framöver med lite bättre planering. Katanan, kommer du från Gävlehållet på E 16 ska du inte in ända till Falun utan svänger av vänster i rondellen Korsnäs, slå in Roxnäsvägen 14 på GPS:en så är du där :thumbright:, tyvärr såkan jag själv inte komma dels är maskinen inte klar sen är jag starter på en slalomtävling denna helg..., men kanon att ni kan komma några stycken skulle vara kul att träffa er men vi får satsa på Rättvik istället!
Mvh Per

Användarvisningsbild
Katanan
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 364
Blev medlem: 11 feb 2013, 21:37
Ort: Kungsör

Re: Runn winterweek

Inlägg av Katanan » 09 feb 2015, 22:11

Hirth skrev:Hej alla!
pratade med Christian han som är ansvarig för RWW nu i kväll, det finns is för oss men vi får lov att dela bana med isracingåkarna. Vet att det inte är optimalt men isläget rår vi inte över. Han tycker de e kanon att vi kan komma några maskiner, finns stor potential att göra nått bra arrangemang där framöver med lite bättre planering. Katanan, kommer du från Gävlehållet på E 16 ska du inte in ända till Falun utan svänger av vänster i rondellen Korsnäs, slå in Roxnäsvägen 14 på GPS:en så är du där :thumbright:, tyvärr såkan jag själv inte komma dels är maskinen inte klar sen är jag starter på en slalomtävling denna helg..., men kanon att ni kan komma några stycken skulle vara kul att träffa er men vi får satsa på Rättvik istället!
Mvh Per
Perfekt! Det låter kanon! Jag kommer upp via Ludvika men jag ska nog hitta..med GPS.
Synd att du inte kunde närvara men som sagt vi ses i Rättvik. Eller så skickar du iväg alla slalomåkare samtidigt så kan du svänga förbi sen!

Användarvisningsbild
Hirth
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 515
Blev medlem: 13 nov 2007, 20:01
Ort: Mockfjärd

Re: Runn winterweek

Inlägg av Hirth » 09 feb 2015, 22:52

Katanan skrev:
Hirth skrev:Hej alla!
pratade med Christian han som är ansvarig för RWW nu i kväll, det finns is för oss men vi får lov att dela bana med isracingåkarna. Vet att det inte är optimalt men isläget rår vi inte över. Han tycker de e kanon att vi kan komma några maskiner, finns stor potential att göra nått bra arrangemang där framöver med lite bättre planering. Katanan, kommer du från Gävlehållet på E 16 ska du inte in ända till Falun utan svänger av vänster i rondellen Korsnäs, slå in Roxnäsvägen 14 på GPS:en så är du där :thumbright:, tyvärr såkan jag själv inte komma dels är maskinen inte klar sen är jag starter på en slalomtävling denna helg..., men kanon att ni kan komma några stycken skulle vara kul att träffa er men vi får satsa på Rättvik istället!
Mvh Per
Perfekt! Det låter kanon! Jag kommer upp via Ludvika men jag ska nog hitta..med GPS.
Synd att du inte kunde närvara men som sagt vi ses i Rättvik. Eller så skickar du iväg alla slalomåkare samtidigt så kan du svänga förbi sen!
Hahahah, fan att jag inte tänkt på de... :D :D :thumbright: , finns ett företag alldeles bredvid som heter Göthes i Roxnäs..good luck to you all, see you in Rätt-vik.
Mvh Per

Användarvisningsbild
pentafreak
Inlägg: 10
Blev medlem: 27 sep 2010, 12:23
Ort: Borlänge

Re: Runn winterweek

Inlägg av pentafreak » 14 feb 2015, 22:13

Lite bilder från dagens övningar
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.

Användarvisningsbild
Katanan
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 364
Blev medlem: 11 feb 2013, 21:37
Ort: Kungsör

Re: Runn winterweek

Inlägg av Katanan » 14 feb 2015, 23:12

Tack för idag! Var nöjd med dagens testkörning och ska se till att vara på plats nästa gång också.

Skriv svar