Presentation

En liten presentation om dig själv, intressen, osv
Ruffens
Inlägg: 2
Blev medlem: 22 jan 2016, 13:32

Presentation

Inlägg av Ruffens » 22 jan 2016, 13:39

Jag heter Marcus är 25 å bor 4mil norr om Gävle jobbar som borrare, skotrar ja äger å har är en ockelbo fighter som är under renovering nu å en sno tric sc3s som är i hyffsat skick å en lynx 535 under renovering den med, :thumbright:

Kronjocke
Inlägg: 911
Blev medlem: 23 jan 2007, 22:55
Ort: I Shtaaan nagerst.

Re: Presentation

Inlägg av Kronjocke » 28 mar 2016, 00:11

Hej. Marcus. Detta forum är lite på deki#¤s. Men, vi är några få, själar som kämpar på. Ockelbo fighter är grym. Lägg upp en bildkavalkad, på renoveringen. Sc3. or växer inte på träden. Jag har själ,v en på gång, från Gällivari.
Vem fan, är Måtta ??
Varför, vill min Mamma. Att jag ska dricka med honom,,,,
Jag känner, ju inte honom ens,,,
Hon, har dessutom sagt åt mig, Att. Passa dig för främlingar pojk,,,

Användarvisningsbild
SS440-80
Sponsor medlem
Sponsor medlem
Inlägg: 1551
Blev medlem: 04 jul 2008, 12:44
Ort: Säfsen

Re: Presentation

Inlägg av SS440-80 » 28 mar 2016, 09:08

Kronjocke skrev:Detta forum är lite på dekis. Men, vi är några få, själar som kämpar på.
Dekis är väl att ta i, men helt klart är att de som var intensivast med projekt de första åren har blivit färdiga eller fått fler intressen :shock:
Sedan så är det nog lite så att de flesta pre-1985-skotrarna som har någon form av potential och status på bana eller i folks sinne, de är uppköpta och står raceklara i folks garage eller så är de sönderkörda och ligger i delar och några få har fått en nyskicksrenovering och används sparsamt. Se bara på Blocket, det är väldigt få gammelskotrar ute nuförtiden och de som dyker upp är faktiskt ganska dyra. I allafall kortbandarna, t.ex ET250 som ofta ligger ute för 7-10.000kr. Nu kan man ju få en skoter från slutet av 90-talet i samma skick som den gamla ET:n för ungefär samma pris.

Men även om inte projekttrådarna är lika många nu som tidigare, så är det sällan som en fråga lämnas obesvarad här.

Så välkommen Marcus :thumbright:
Hoppas att du lägger upp någon tråd på renoveringarna. Bilder är alltid uppskattat och hjälper även till vid frågeställningar.

Mvh Robban.

Skriv svar