Artic cat till Danholn !

En liten presentation om dig själv, intressen, osv
glas-anders
Inlägg: 1
Blev medlem: 02 feb 2015, 18:39
Ort: Danholn

Artic cat till Danholn !

Inlägg av glas-anders » 02 feb 2015, 19:17

halloj ! Anders lindplassen heter jag. I alla år har jag försökt förneka att jag gillar skotrar... men NU slog jag till på en Arctic cat super Jag 440 -88. Å varför ? jo vi hade blivit med sommarstuga långt inne skogen utan plogad väg dit på vintern. Å då måste man ju ha en skoter för å komma dit.. Alla blev glada över detta gamla åk, bar , barnbarn och frun. nu är det full rulle här hemma , å det brummar å luktar gott,( tur att granntanterna inte har tvätten hängandes ute).
Vi är mycke ute i skogen när det är barmark , blir mest en gammal CR-V lr. BMW GS hojj man kryssar runt med på skogsvägarna. å nudå så kan man åka på vintern åxå.
Jag är helt novis vare gäller snöskotrar, trodde att alla skulle skrika rakt ut när jag köpte JAGèn, men icke... har bara hört gott om denna maskin...kul.
Jag bor ju i närheten av skogen, Danholn, å här finns det ju leder säger dom. ska kolla upp det. Skulle va kul om det finns led till Linghed tex. ja så ligger det till gott folk.. jag kommer nog med en del frågor om ditt å datt, men ha överseende med en novis-
MVH Anders i Danholn